Ik ga op reis en ik laat achter...

20 juli 2022 - Klazienaveen, Nederland

Hoi!

Welkom op mijn blog :) ik zal hier af en toe een berichtje plaatsen over wat ik aan het doen ben en hoe het gaat.

Morgen vertrek ik voor een klein halfjaar naar New York. Hier ga ik stage lopen op de NICU van het Mount Sinai ziekenhuis in Manhattan. Dit doe ik om me te specialiseren als NICU muziektherapeut en dit mee terug te nemen naar Nederland, zodat ik het daar kan uitvoeren. In dit ziekenhuis is de RBL methode ontwikkeld door dr. Joanne Loewy. In deze documentaire kun je zien wat de methode inhoud en ook het ziekenhuis waar ik naartoe ga: https://www.npostart.nl/dokters-van-morgen/22-10-2019/AT_2121129?utm_medium=refferal&utm_source=tvblik

De afgelopen weken stonden in het teken van afscheid nemen. Dat is het nare van op reis gaan, je laat ook mensen achter die je liever geen halfjaar wilt missen. Ik heb een super leuk verrassingsfeestje gehad op 9 juli (georganiseerd door Kim (dat is mijn zus) en m'n moeder) en afgelopen zaterdag de borrel die ik zelf had gepland. Afscheid nemen is ruk, maar er staat in dit geval wel iets gaafs tegenover en morgen begint dat avontuur!

Liefs <3

1. Evelien:
    20 juli 2022
    ja ja ja, uit het oog uit het hart. Je bent misbaar. Tijd heelt alle wonden. Je bent er zo weer. Het is zo kerst en dan weer Pasen.
  2. Jorieke:
    Awh, zo lief, dankjewel <3. #familyforever
  3. J Reinders:
    20 juli 2022
    Wens je een goede tijd toe daar voor je het weet ben je weer terug
  4. Jorieke:
    Dankjewel!!
  5. Ina Pals:
    20 juli 2022
    Fijne tijd daar gewenst. We zullen je missen in de kerkdiensten.
    Veel succes en geniet van deze periode!
  6. Pa:
    Riekie,
    Aan deze reis ging een lange tijd van voorbereiding vooraf. Daar ben je superdruk mee geweest en je hebt dat zeer zorgvuldig gedaan. Knap werk. Nu is het zover en kun je met een gerust hart gaan. Ik hoop dat je je snel op je gemak voelt aldaar, veel leert, maar vooral dat je een leuke tijd hebt daar. We weten dat je met God gaat en dat hij bij je is. En vertrouwen dat hij je veilig terugbrengt.
    😘 Liefs Pa.
  7. Jetty Schepers:
    20 juli 2022
    Hoi Jorieke, wij willen jou een fijne en goede tijd toewensen!
    Heel veel succes! (Leuk dat je een blog gaat bijhouden)
    Groetjes, Gert en Jetty
  8. Mama:
    En weg is ze…
    Vanmorgen om half vijf in de auto op weg naar Schiphol. Lange rijen van veel wachtende mensen die allemaal op reis willen. Het is gelukt, vliegtuig gehaald!! Via Kopenhagen naar New York
    Geniet van al het mooie en maak prachtige herinneringen. Ik ben super trots op jou😘
    Dikke kus en tot gauw 🥰.
    Ga met Gods zegen Hij gaat met je mee, overal. 🙏🏻
  9. Nienke Stuiver:
    21 juli 2022
    Trots op je joriek! Fijne reis en benieuwd naar al je mooie verhalen!
  10. Jasmijn:
    Joriekjeee❤️
    Geniet van deze super coole, leerzame, inzichtgevende, maar vooral leuke tijd! Het is je gegund!!⭐️

Ik kijk uit naar je verhalen🇺🇸

Love you xxxxx
    Jazzy

P.s. Ik mis je nu al ;)
  11. Jorieke:
    22 juli 2022
    Bedankt voor al jullie lieve reacties!
  12. Janneke:
    23 juli 2022
    Supermooie tijd gewenst in NY. Dit wordt een prachtige, onvergetelijke ervaring! 😘
  13. Tante Hanneke 😘:
    24 juli 2022
    Lieve Jorieke,

Na een turbulente reis toch aangekomen pfffff. Nu genieten van de nieuwe ervaringen. Zet hem op meis!
  14. Hilda Ter Horst:
    28 augustus 2022
    Lieve Jorieke
    Wens jou een mooi leerzame tijd toe in
    NY
    Wat een mooie ervaring
    Heel veel succes
    Groetjes Hilda
  15. Jorieke:
    28 augustus 2022
    Hey Hilda! Super lief, dankjewel :)